لوله بازکن های کلاهبردار
نوشته شده توسط : لوله بازکن

این روزها استفاده از خدمات لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی آشپزخانه، ظرفشویی، سرویس‌ بهداشتی از جمله گرفتاری‌های روزمره بحساب می آید. که اگر برای دریافت خدمات لوله بازکنی، با یکی از برچسب‌های تبلیغاتی تماس گرفته باشید بدونه تردید با تجربه بدی از هزینه‌های نا متعارف و خدمات ناقص مواجه خواهید بود.

مسددود شدن جزئی لوله ها ممکن است با مسائل جزئی از قبیل تخلیه کند آب سینک آشپزخانه یا سرویس یهداشتی آغاز گردد. اما می توانند به سرعت به مشکلات بزرگ تبدیل شوند؛ اهمیت دادن به این موضوع و رفع علت مسدود شدن جزئی لوله می تواند از تعمیرات پرهزینه لوله بازکنی جلوگیری کند.

 

جالب است بدانید در آپارتمان ها به علت اشتراک لوله های فاظلاب و ... در بسیاری موارد علت گرفتگی لوله ها ما نیستیم و مثلا بی مبلاتی یکی از همسایه‌ها یا حتی مثلا اتداختن نوار بهداشتی در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگی لوله ها شده است در این مقاله سعی بر این است راهکار های به شما آموزش دهیم که ابتدا خودتان اقدام به باز کردن لوله ها گرفته شده کنید و در صورتی که موفق به این عمل نشدید به شما میگیویم با چه معیاری و با چه هزینه ای جهت لوله بازکنی از شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید؛ که از شما هزینه دو چندان دریافت نگردد. با توجه به کلاهبرداری های زیاد در حوزه لوله بازکنی که حتی بازتاب رسمی در رسانه های ملی داشته است؛ پیشنهاد میگردد مطالب زیر را دقت دنبال کنید.

لوله بازکنی ارزان
احتراما با توجه به حجم زیاد مطالب در این مقاله برای ارجاع به قسمت های مختلف از فهرست مطالب استفاده کنید و در هر قسمت از مقاله میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه فهرست مطالب به فهرست مطالب دسته بندی شده برگردید. به عنوان یک کارشناس پیشنهاد میکنیم مطالب را کامل بخوانید که یک دید کلی برای لوله بازکنی و تخلیه چاه داشته باشید

بار ها برای آشنایان یا همسیگان شما اتفاق افتاده است که یک روز معمولی متوجه شوند لوله های دفع فاضلاب منزلشان مسدود شده است و حالا با حجم زیادی از آب؛ فاضلاب و بوی بد در سینک سرویس بهداشتی مواجه خواهند بود و حتی بدتر از آن چاه توالت پر شده باشد. اکثر مردم در این مواقع سریعا با تلمبه دستی، چوبی بلند یا سیخی باریک تلاش میکنند لوله را بازکنند؛ چنانچه اگر از این روش نتیجه ای دریافت نکند سریعا به سراغ تست سایر روش های لوله بازکنی از جمله اسید ها، مایع ها لوله بازکنی و چنته میروند. این روش ها شاید برای گرفتگی های جزئی مناسب باشد و خود ما هم نیز بار ها استفاده کرده باشیم اما اگر گرفتگی جزئی نباشد مطمن باشید همین اسید ها و ضربه زدن ها در آینده نه چندان دور هزینه های اضافی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

 منبع: یاور (yavar.ir)




:: برچسب‌ها: لوله بازکنی حرفه ای , لوله بازکنی تهران , دستگاه لوله بازکنی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: